4 Mart 2012 Pazar

Düz Saçlı Yalnızlık

Şehir aktıkça düzleşiyor saçlarım.
Sanki beynimi çiğniyorlar.
Bir nehir geçiyor bedenimden aslında.
Ben dudaklarında takılıyorum..
Doya doya bakamadığım o gözlerine
Şarkılar mırıldanıyorum..
Hep aynı mısrada kalıyorum.
"Kavuşmak yok şimdilerde"..

Hüznümü serpiştirdim sokaklara,
Eksikliğimin şehrinde
Kaybolmamak için..
Oturamadığımız o bank
Çıkıyor sürekli karşıma.
Adım adım kaçıyorum,
Tutmamak için birbirini
Ceplere gizlenen iki el gibi..
Şimdilerde yağmurlu bir hava hakim.
Ve ekşi bir tat bırakıyor bu viranelik.
Artık toz toprak kokar bu beden.
Yalnızlığı ona hükmeder.


Şehir aktıkça düzleşiyor saçlarım.
Sanki beynimi çiğniyorlar.
Bir nehir geçiyor bedenimden aslında.
Ben dudaklarında takılıyorum..
Doya doya bakamadığım o gözlerine
Şarkılar mırıldanıyorum..
Hep aynı mısrada kalıyorum.
"Kavuşmak yok şimdilerde"..
...
...
" Kavuşmak yok şimdilerde..
Yağan yağmur bile..
Yalnızlığıma eşlik etmekte.. "


20.03.2011
Devrik İlah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder