4 Mart 2012 Pazar

İthafsız Yankılar vol3


Az önce gelirken
Sana rastladım kaldırımlarda
Her taş bloğunda
Hissettim seni
Her adımımda
Yaşadım o anları
Gökyüzüne baktım ardından
Yıldızların parlaklığı
Seni hatırlattı yine
Ve ben
Çok amaçsızdım.
Avareliğimin doruğunda
Seni tekrar yaşadım..

Az önce odama girdim
Sana rastladım yatağımda
O eskideki gülüşmeler
Duvarlarda yankılandı
Çantamı çıkardığımda
Hayalin sarıldı
Sımsıkıydı yine
Ondan bu boğazımdaki düğüm
Yatağıma baktım ardından
Bizi hatırlattı yine..
Ve ben
Çok amaçsızdım
Avareliğimin doruğunda
Seni tekrar yaşadım..

Az önce ağlarken
Sana rastladım gözlerimde
Bir buğu olmuştun
Soğuk vurdukça
Işıl ışıl parlıyordun
Ellerimle seni
Silmeye kıyamıyordum
Mektubuna baktım..
Sevgililer gününde vermiştin
Ogünleri hatırlattı yine..
Ve ben
Çok çaresizdim..
Avareliğin doruğunda
Daha çok hissizleştim
Sanırım
Ben seni özledim


03.10.10
Deus Perdidit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder