4 Mart 2012 Pazar

İthafsız Yankılar vol8

Naber?
İyiyim ne olsun..
Aynıyım işte.
Bildiğin gibi..
Hayat bu sürüklüyor
İstemesen de seni.
Aslında karanlığımda boğulmaktayım
Alamıyorum elime kalemi.
Kemanım da suskun.
Tüm notalar sen kokuyor.
Artık şarkı yazamıyorum.
Ellerim de titriyor zaten
İlaçlarmış nedeni
Bilmezler içimdeki depremleri..

Sisli bir hava var dışarıda,
Tadı özümsenmemiş duygular
Rengi yaşlı ve yıpranmış bir aşk
Hiç hissedemediğim şevkat gibi.
Bakamadığım gözlerinde mi kaldı
Hayatın tüm renkleri?
Neden bu lanet dünya
Siyah ve beyazlarla bezeli?
Ben seni istemiştim sadece.
Kemanımla gönderdim rüzgara
O anlamlı ismini..

Duydun mu dediklerimi?
Alamıyorum elime kalemi.
Kemanım da suskun.
Tüm notalar sen kokuyor.
Artık şarkı yazamıyorum.
Ellerim de titriyor zaten
İlaçlarmış nedeni
Bilmezler içimdeki depremleri..
Onlar bezenmişler kuklalar gibi.
Hissedemiyorlar gerçek hisleri.
Hiçbiri koklamıyor mesela
Havadaki o buğulu seni.
Gülüşerek yürüyorlar yolda
Farketmiyorlar bile beni..
Yada gözlerimden akan
Renksiz seni..

Alamıyorum elime kalemi.
Kemanım da suskun.
Tüm notalar sen kokuyor.
Artık şiir yazamıyorum.
Bileklerim de kanıyor zaten
Sen..
Bu dünyada yoksun ki?
Kaç kişinin akar bileklerinden
Anılardaki gülüşme sesleri?
Neden kırmızıdır mazi hayalleri?
Başım dönmeye başladı.
Uzaklaşmaktayım soluk soluk.
Gözlerimi kapatıyorum şimdi.
Bırakıyorum elimden kalemi.
Kemanım hep suskun kalıcak.
Sen kokan notaları
Duymayacağım artık.
Şarkılar?
Hatıramız olsun yer yüzüne.
Bileklerimden akıyorsun oluk oluk
Herkes intihar diyecek sebebi.
Bilmezler ki..
İçimdeki depremleri...


22.11.2010
Devrik İlah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder